Klik op het hoesje om hem open en dicht te klappen.
Swipe met je muis / vinger om het hoesje te draaien
Huawei P20 Pro TPU Siliconen Hoesje Marmer Bruin

Combineer en bespaar




Dit design hoesje met Marmer Bruin is voor de artistieke personen onder ons. De Grieken en Romeinen wisten het al te waarderen door het als bouw- en bekledingsmateriaal toe te passen. Naast het witte Carrara marmer met haar zacht grijze geaderde belijning zijn de diverse soorten in een ruim kleurenpallet te krijgen. We hebben verschillende kleuren op design hoesjes gezet, zoals in dit geval bruin marmer. Dit is een Huawei P20 Pro TPU Siliconen Hoesje met marmer in bruine kleur. Het marmer wordt bedrukt op de voorkant van een tpu case, die beschikt over opstaande randen aan de voorkant en heel goed combineert met een screenprotector. De rijkheid aan kleuren en varianties in afwerking geeft ontwerpers de vrijheid om met marmer hele mooie architectonische projecten te realiseren. Wij hebben onze designer ook veel vrijheid gegeven. Het resultaat zie je terug in deze tpu case met bruin marmer, die jouw smartphone goed beschermt. De zijkanten van de case worden niet bedrukt met marmer.
8718894444795 | |
B2Ctelecom | |
Hoesjes | |
Back Cover | |
Geen sportclub | |
TPU | |
12 g | |
127 mm | |
28 mm | |
185 mm | |
Geen extra valbescherming | |
Huawei P20 Pro | |
Geen personage |
Zakelijke bestelling
Voor zakelijke klanten, die grote aantallen willen bestellen, kunnen we een offerte op maat schrijven. Bekijk onze brochure of neem contact op voor meer informatie of een offerte.
Ik heb na 4 dagen mijn hoesje nog niet binnen terwijl dat wel aangegeven stond bij postnl dat hij 3 dagen geleden al bezorgd had moeten worden.. Toen ik belde naar b2c telecom. werd gezegd dat ik na 7 dagen van 'vermissing' pas geholpen kan worden..
Mooi design hoesjes
Lisanne op 15-01-2019 om 15:15
Beste L. Gerritsen, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat u nog steeds niets hebt ontvangen. Door de feestdagen is er flinke vertraging opgelopen bij PostNL. Onze excuses hiervoor. We kunnen inderdaad na 5 werkdagen een klacht indienen bij PostNL en een nieuwe zending in laten voeren. We horen graag van u, wanneer u dit nog steeds niet heeft ontvangen op vrijdag 4-1. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.