Veelgestelde vragen


Bestellen & designs

Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?

De levertijd bedraagt standaard 1-2 werkdagen, tenzij er vertraging is bij PostNL. Soms duurt het door onvoorziene omstandigheden langer om bij PostNL de post te verwerken. Ook met feestdagen, stakingen etc kan het soms langer duren voordat de post er is. Heb je jouw bestelling na 5 werkdagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn bedrukte hoesje heeft een sterke geur. Wat kan ik het beste doen?

Op het moment dat jij je bestelling plaatst, printen we de designs (van B2C Telecom of eigen ontwerp) op jouw hoesje. De inkt die we gebruiken kan in het begin een sterke geur afgeven. Dit is echter slechts tijdelijk. Na een kleine week zal deze geur vanzelf verdwijnen.

Waar vind ik mijn opgeslagen ontwerp terug?

Voordat je jouw ontwerp opslaat, dien je op onze website ingelogd te zijn met je account van B2C Telecom. Als je je ontwerp hebt opgeslagen, ontvang je vrijwel direct een link via e-mail. Via deze link kun je jouw ontwerp vervolgens raadplegen. Verschijnt de link niet in je inbox? Controleer dan ook je overige mappen, zoals Spam.

Retouren & annuleringen

Kan ik mijn product retourneren?

Wanneer een product niet helemaal aan je verwachtingen voldoet, kun je het aan ons retourneren. Bekijk de speciale pagina hoe het retourneren van een product in zijn werk gaat.

Let op: indien een retour buiten de herroepingstermijn van 14 dagen wordt gemeld (of vervolgens het product niet binnen 14 dagen na herroeping wordt geretourneerd), dan wordt deze retour niet in
behandeling genomen.

Worden de verzendkosten vergoed bij retourneren van product?

Als je verzendkosten hebt betaald dan worden deze vergoed op het moment dat je retourzending door ons is ontvangen (of je hebt aangetoond de producten te hebben teruggezonden) en je wilt geen omruiling van het product. Houd er rekening mee dat wij geen pakketpost vergoeden, tenzij je een pakket van ons hebt ontvangen. Als je ervoor kiest om het doosje af te geven bij een postkantoor, dan krijgt het antwoordnummer een track & trace code. De kosten hiervan bedragen €6,95 en komen voor rekening van de klant. Als de retour is ontvangen krijg je hier bericht over.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Natuurlijk. Wanneer je je binnen 14 dagen realiseert dat je liever iets anders had besteld, kun je dit aan ons duidelijk maken door tijdens kantooruren te bellen naar 040-284 65 66. Buiten kantooruren kun je een e-mail sturen naar info@b2ctelecom.nl. Wanneer je je ordernummer bij de hand houdt of vermeldt in de e-mail, kunnen we je snel verder helpen. Indien de bestelling al afgerond en verstuurd is kunnen we dit niet meer annuleren. Je zult de bestelling dan terug moeten sturen naar ons.

Betalingen & verzendkosten

Ik wil graag vooruitbetalen per bank, kan dat?

Uiteraard. Vooruitbetalen is één van onze betalingsmogelijkheden. Wanneer je vooruit wenst te betalen per bank, kun je dit aangeven bij stap 4 in de bestelprocedure. Bij vooruitbetaling wachten wij met het verzenden van de bestelling totdat de betaling bij ons binnen is. Wanneer je graag vooruit wilt betalen per bank, vragen wij je om uw ordernummer in de omschrijving van de betaling te plaatsen. Dat is voor ons dé manier om de betaling bij je order te plaatsen. Het ordernummer vind je terug in de e-mail ter bevestiging van je bestelling.

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

B2C telecom biedt verschillende betaalmogelijkheden. Bekijk de betaalmogelijkheden.

Hoe lang duurt het voordat een product weer op voorraad komt?

Wij streven ernaar om onze voorraad op peil te houden. De maximale levertijd voor ieder product is 30 dagen. Mocht het langer dan 30 dagen duren, dan krijg je hier bericht over. Lukt het ons niet om binnen 30 dagen te leveren, dan kunnen we je wellicht een alternatief aanbieden. Is het product dat je wilt bestellen niet op voorraad, dan kun je je e-mailadres invullen om op de hoogte te blijven over de voorraad van het gewenste product.