Veelgestelde vragen


Bestellen & designs

Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?

De levertijd bedraagt standaard 1-2 werkdagen, tenzij er vertraging is bij PostNL. Soms duurt het door onvoorziene omstandigheden langer om bij PostNL de post te verwerken. Ook met feestdagen, stakingen etc kan het soms langer duren voordat de post er is. Heb je jouw bestelling na 5 werkdagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn bedrukte hoesje heeft een sterke geur. Wat kan ik het beste doen?

Op het moment dat jij je bestelling plaatst, printen we de designs (van B2C Telecom of eigen ontwerp) op jouw hoesje. De inkt die we gebruiken kan in het begin een sterke geur afgeven. Dit is echter slechts tijdelijk. Na een kleine week zal deze geur vanzelf verdwijnen.

Waar vind ik mijn opgeslagen ontwerp terug?

Voordat je jouw ontwerp opslaat, dien je op onze website ingelogd te zijn met je account van B2C Telecom. Als je je ontwerp hebt opgeslagen, ontvang je vrijwel direct een link via e-mail. Via deze link kun je jouw ontwerp vervolgens raadplegen. Verschijnt de link niet in je inbox? Controleer dan ook je overige mappen, zoals Spam.

Hoe kan ik een couponcode inwisselen?

Beschik je over een B2C Telecom couponcode waarmee je gebruik kan maken van een korting? Deze kun je invoeren bij de eerste stap van de bestelprocedure. Bij 'Stap 1' vind je onder de winkelwagen een link ‘couponcode invoeren’. Klik hierop, vul de code in en druk op verzilver. De korting wordt direct verrekend in het overzicht van je winkelwagen.

Is het mogelijk om producten af te halen?

Natuurlijk. Wij verwelkomen je graag in onze showroom in Geldrop. Wij zijn geopend maandag t/m vrijdag van 09:30 tot 18:00 uur. Bij stap 3 van de bestelprocedure kun je bij verzendmethode aangeven of je de bestelling wilt afhalen of wilt laten bezorgen. Wanneer je kiest voor afhalen en je de bestelling betaalt met één van onze betalingsmogelijkheden, ligt de bestelling in reservering in de winkel klaar. Voordat je langskomt kun je het best even telefonisch contact opnemen. Dan leggen we het product voor je klaar. Wanneer je liever het product eerst wilt zien voordat je het koopt, dan ben je van harte welkom om te kijken in onze showroom. Het is alleen mogelijk om contant te betalen.

Retouren & annuleringen

Kan ik mijn product retourneren?

Wanneer een product niet helemaal aan je verwachtingen voldoet, kun je het aan ons retourneren. Bekijk de speciale pagina hoe het retourneren van een product in zijn werk gaat.

Let op: indien een retour buiten de herroepingstermijn van 14 dagen wordt gemeld (of vervolgens het product niet binnen 14 dagen na herroeping wordt geretourneerd), dan wordt deze retour niet in
behandeling genomen.

Kan ik een eigen ontworpen hoesje retour sturen?

Het is niet mogelijk om een eigen ontworpen hoesje te retourneren. Hier zijn aparte algemene voorwaarden op van toepassing. Reden is dat je door zelf een hoesje te maken een gepersonaliseerd product in handen hebt. Indien het hoesje om wat voor reden dan ook niet om je telefoon past, verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice. Samen gaan we vervolgens op zoek naar een oplossing.

Worden de verzendkosten vergoed bij retourneren van product?

Als je verzendkosten hebt betaald dan worden deze vergoed op het moment dat je retourzending door ons is ontvangen (of je hebt aangetoond de producten te hebben teruggezonden) en je wilt geen omruiling van het product. Houd er rekening mee dat wij geen pakketpost vergoeden, tenzij je een pakket van ons hebt ontvangen. Als je ervoor kiest om het doosje af te geven bij een postkantoor, dan krijgt het antwoordnummer een track & trace code. De kosten hiervan bedragen €6,95 en komen voor rekening van de klant. Als de retour is ontvangen krijg je hier bericht over.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Natuurlijk. Wanneer je je binnen 14 dagen realiseert dat je liever iets anders had besteld, kun je dit aan ons duidelijk maken door tijdens kantooruren te bellen naar 040-284 65 66. Buiten kantooruren kun je een e-mail sturen naar info@b2ctelecom.nl. Wanneer je je ordernummer bij de hand houdt of vermeldt in de e-mail, kunnen we je snel verder helpen. Indien de bestelling al afgerond en verstuurd is kunnen we dit niet meer annuleren. Je zult de bestelling dan terug moeten sturen naar ons.

Betalingen & verzendkosten

Ik wil graag vooruitbetalen per bank, kan dat?

Uiteraard. Vooruitbetalen is één van onze betalingsmogelijkheden. Wanneer je vooruit wenst te betalen per bank, kun je dit aangeven bij stap 4 in de bestelprocedure. Bij vooruitbetaling wachten wij met het verzenden van de bestelling totdat de betaling bij ons binnen is. Wanneer je graag vooruit wilt betalen per bank, vragen wij je om uw ordernummer in de omschrijving van de betaling te plaatsen. Dat is voor ons dé manier om de betaling bij je order te plaatsen. Het ordernummer vind je terug in de e-mail ter bevestiging van je bestelling.

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

B2C telecom biedt verschillende betaalmogelijkheden. Bekijk de betaalmogelijkheden.

Hoe lang duurt het voordat een product weer op voorraad komt?

Wij streven ernaar om onze voorraad op peil te houden. De maximale levertijd voor ieder product is 30 dagen. Mocht het langer dan 30 dagen duren, dan krijg je hier bericht over. Lukt het ons niet om binnen 30 dagen te leveren, dan kunnen we je wellicht een alternatief aanbieden. Is het product dat je wilt bestellen niet op voorraad, dan kun je je e-mailadres invullen om op de hoogte te blijven over de voorraad van het gewenste product.

Garantie & gebruik

Hoe lang heb ik garantie op mijn producten?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is ofmoet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een extra garantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. De extra garantie houdt in dat je standaard drie maanden garantie hebt op al onze artikelen. De garantie geldt niet op defecte of beschadigde producten door slijtage, verkeerd of intensief gebruik, val- en stootschade. Je kunt een mail sturen met foto’s van het defect ter beoordeling. Vermeld daarbij a.u.b. altijd het ordernummer.

Hoe kan ik een display folie aanbrengen op mijn toestel?

Het aanbrengen van een display folie is iets waar je het beste met geduld en aandacht mee om kan gaan. Wanneer je in staat bent om in onze showroom in Geldrop te komen, kunnen we de display folie kosteloos voor je aanbrengen terwijl je wacht. Zou je zo vriendelijk willen zijn om even contact op te nemen, alvorens je onze showroom bezoekt? Wil je zelf je display folie aanbrengen, volg dan één van onze instructievideo’s. Deze vind je op de productpagina van de display folie en op ons YouTube-kanaal.

Ik heb nog nooit een hoesje ontworpen en weet niet hoe jullie programma precies werkt

Op onze website staat precies uitgelegd hoe je zelf een hoesje maakt. Hier is tevens een filmpje geplaatst, waarop te zien is hoe onze unieke Photo Case Designer werkt. Je kunt ons ook altijd mailen of bellen met je vraag. Onze medewerkers van klantenservice helpen je graag verder.