Hulp nodig?

Wij staan vijf dagen per week paraat om al je vragen te beantwoorden!

Top 3 meest gestelde vragen

Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?

De levertijd bedraagt standaard 1-2 werkdagen, tenzij er vertraging is bij PostNL. Soms duurt het door onvoorziene omstandigheden langer om bij PostNL de post te verwerken. Ook met feestdagen, stakingen etc kan het soms langer duren voordat de post er is. Heb je jouw bestelling na 5 werkdagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn bedrukte hoesje heeft een sterke geur. Wat kan ik het beste doen?

De inkt die we gebruiken kan in het begin een sterke geur afgeven. Dit is echter tijdelijk en niet schadelijk voor de gezondheid. Na een kleine week verdwijnt de geur vanzelf. De geur verdwijnt sneller door blootstelling aan zonlicht. Het kan dus geen kwaad om het hoesje de eerste dagen op een plek met veel zonlicht te bewaren.

Hoe lang heb ik garantie op mijn producten?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De garantie gelden niet op defecte of beschadigde producten door normale slijtage, verkeerd of intensief gebruik of val- en stootschade. Je kunt een mail sturen met foto’s van het defect ter beoordeling. Vermeld daarbij altijd het ordernummer, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.

Bekijk alle vragen

Waar gaat je vraag over?

Betalen

Je kunt bij ons op verschillende manieren een bestelling afrekenen. Wil je je bestelling snel ontvangen? Kies dan voor betaling via iDEAL, PayPal of creditcard. Kies je voor een normale bankoverschrijving, dan duurt de verwerkingstijd van je bestelling wat langer. Liever pas betalen als je je bestelling in huis hebt? Kies dan voor AfterPay. De levertijd van je bestelling hangt dus af van de betaalmethode die je kiest.

Onze betaalmethoden

Nederland

Aan alle bestellingen die binnen Nederland worden verstuurd is een Track & Trace code gekoppeld. Je bestelling wordt meestal verpakt in een doosje dat door de brievenbus past. Je hoeft hier dus niet voor thuis te blijven. Dat is wel het geval als je bestelling in pakketvorm wordt bezorgd. Je krijgt dan een Track & Trace code met een indicatie van de bezorgtijd. Plaats je een bestelling voor 17:30 uur dan wordt deze dezelfde dag nog verzonden. PostNL doet zijn best om de bestelling de volgende dag te leveren, maar soms kan het een dagje langer duren.

België

Jouw bestelling wordt verpakt in een doosje dat door de brievenbus past, je hoeft hier dus niet voor thuis te blijven. Aan je bestelling is helaas geen Track & Trace code gekoppeld, met uitzondering van pakketten. Bestellingen voor 18.00 uur worden dezelfde dag nog verzonden. De levertijd is 2-3 werkdagen.

Onze verzendmethoden

Ruil- en retourinstructies

Is een bestelling niet naar wens? Vanaf het moment van thuisbezorging heb je 14 dagen de tijd om de artikelen te ruilen of te retourneren. Wij vragen jou om onderstaand stappenplan aan te houden voor het ruilen of retourneren van producten.

Stap 1

Vul de meegeleverde pakbon in en retourneer indien mogelijk het artikel in de originele verpakking.

Stap 2

Noteer het retouradres op het doosje:

B2C Telecom
Antwoordnummer 1089
5670 ZX Nuenen

Stap 3

Deponeer het doosje in een oranje brievenbus van PostNL.

Let op: het antwoordnummer is gratis.

Stap 4

Je ontvangt een bevestiging via mail zodra we je bestelling retour hebben ontvangen.

Hulp bij je bestelling

Je kunt bij ons zeer eenvoudig een bestelling plaatsen, in vijf duidelijke stappen. Zit je toch nog met vragen? Aarzel niet en neem contact op met onze klantenservice. Dit kan op verschillende manieren: telefonisch, per mail, maar ook via chat of social media.

Hulp bij je bestelling

Staat je vraag hier niet tussen?

We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:30 tot 17:30 uur.