Klik op het hoesje om hem open en dicht te klappen.
Swipe met je muis / vinger om het hoesje te draaien
Samsung Galaxy S9 Plus Hoesje maken Uil
Kies je uitvoering (2)
Combineer en bespaar
Deze Samsung Galaxy S9 Plus Hoesje maken met uil is iets voor de nachtbrakers onder ons. De uil is bij uitstek een vogel die in de nachtelijke uren actief is. Ben jij ook iemand die dan tot leven komt, dan is deze stand case met uil echt iets voor jou. Als je tot in de late uurtjes op stap bent, komt het goed uit dat jouw smartphone aan alle kanten goed is beschermd met deze stand case met uil. De case met uil heeft een magnetische sluiting aan de binnenkant, waardoor de hoes niet openklapt als die uit je handen valt. Jouw creditcard of pinpas heb je als het goed is veilig opgeborgen in het vakje aan de binnenzijde. De houder aan de binnenzijde van de case met print van uil is van het flexibele TPU. De wat stoerdere types hebben veel baat bij deze stand case met uilen in felle kleuren.
8720091327856 | |
B2Ctelecom | |
Hoesjes | |
Samsung Galaxy S9+ | |
Kunstleer, TPU | |
1 | |
Book Case | |
Ja | |
27 mm | |
188 mm | |
Geen sportclub | |
30 g | |
129 mm |
Zakelijke bestelling
Voor zakelijke klanten, die grote aantallen willen bestellen, kunnen we een offerte op maat schrijven. Bekijk onze brochure of neem contact op voor meer informatie of een offerte.
Leuk dat het met eigen foto te bedrukken is!
Nicolle op 16-11-2020 om 21:04
Ga zo door!!!!!!!
Super leuke producten. Ik bestel hier altijd mijn hoesje met eigen foto, altijd geweldig! En super snelle levering!!
D Haan de op 30-03-2020 om 20:23
Eventueel plastiek verpakking achterwege laten maar verstaanbqqr omdat karton niet waterdicht is.
Snelle levering, ecologisch wegens doos met afmetingen van het hoesje. Bij eigen ontwerp, bedoeling navragen indien sober en eventuele vergissing. Bij contacteren klantendienst krijg je een correcte dienstverlening.
Margot Demuynck op 06-10-2019 om 14:09
De mogelijkheid om online je bestelling te herhalen ontbreekt.
Snelle levering en uitstekende klanten service.
Faya Miro op 08-02-2019 om 09:21