OPPO Find X3 Lite Hoesje maken Koeienvlekken
OPPO Find X3 Lite Hoesje maken Koeienvlekken
OPPO Find X3 Lite Hoesje maken Koeienvlekken
OPPO Find X3 Lite Hoesje maken Koeienvlekken
OPPO Find X3 Lite Hoesje maken Koeienvlekken
OPPO Find X3 Lite Hoesje maken Koeienvlekken
OPPO Find X3 Lite Hoesje maken Koeienvlekken

OPPO Find X3 Lite Hoesje maken Koeienvlekken


Kies je uitvoering (3)
€ 19,95
nog 105 op voorraad
Voor 17:00 besteld, vandaag verzonden *
Klantscore 9.2 met 9.600+ reviews
Gratis verzending in NL en BE
Bedrukt in ons eigen magazijn in NL

Vergelijkbare producten

De vlekken op de huid van een koe hebben een camouflage functie. Met deze OPPO Find X3 Lite Hoesje maken met Koeienvlekken hoef je je geen zorgen te maken dat je smartphone schade oploopt. De koeienvlekken zetten we op een stand case op het moment dat jij je bestelling plaatst. Hierdoor krijgt jouw telefoon een print van koeienvlekken van zeer hoge kwaliteit. We bedrukken jouw gehele stand case met de vlekken van koeien. Je bankpas of creditcard kun je stoppen in het vakje aan de binnenkant van het telefoonhoesje met koeienprint. Roofdieren zijn niet geïnteresseerd in koeien dankzij de vlekken op hun huid. Deze beschermende werking heeft ook jouw hoesje met koeienprint.

8720215920321
B2Ctelecom
Hoesjes
OPPO Find X3 Lite 5G
Geen extra valbescherming
Kunstleer, TPU
1
Book Case
Ja
Geen personage
27 mm
188 mm
Geen sportclub
30 g
129 mm

Zakelijke bestelling

Voor zakelijke klanten, die grote aantallen willen bestellen, kunnen we een offerte op maat schrijven. Bekijk onze brochure of neem contact op voor meer informatie of een offerte.

10 / 10

is gemaakt waar het voor bedoeld is. Stevig en makkelijk hoesje. Telefoon zit er goed in

op 18-10-2022 om 05:07

1 / 10

Ik beveel dit product absoluut niet aan. De magneten werken niet en B2C probeert zich er voortdurend uit te praten met andere uitvluchten in plaats van garant te staan voor de producten die ze verkopen. Maar schijnbaar is klanttevredenheid niet belangrijk voor B2C. Erg teleurgesteld in B2C en hoe ze met klanten omgaan en klachten afhandelen.

op 09-10-2021 om 21:17