Huawei P20 Pro Siliconen hoesje met naam Already Taken Black
Huawei P20 Pro Siliconen hoesje met naam Already Taken Black
Huawei P20 Pro Siliconen hoesje met naam Already Taken Black
Huawei P20 Pro Siliconen hoesje met naam Already Taken Black
Huawei P20 Pro Siliconen hoesje met naam Already Taken Black

Huawei P20 Pro Siliconen hoesje met naam Already Taken Black

€ 15,95
€ 14,95
nog 8 op voorraad
Voor 17:00 besteld, vandaag verzonden *
Klantscore 9.3 met 9.800+ reviews
Gratis verzending in NL en BE
Bedrukt in ons eigen magazijn in NL

Vergelijkbare producten

Met deze Huawei P20 Pro Siliconen hoesje met naam met Already Taken Black tekst maak je duidelijk dat jouw smartphone een kostbaar bezit is, waar je zeer lang over wilt beschikken. Je telefoon neem je waarschijnlijk vaak ter hand, dus dan zal de boodschap als je over dit hoesje beschikt zeker weten overkomen. De TPU case wordt alleen aan de bovenkant bedrukt en is zeer flexibel. De randen van het hoesje blijven transparant. Wil je een eigen tekst op je hoesje zetten? Dit kan ook, met onze Phone Case Designer. Deze unieke ontwerpmodule is ook geschikt om het design uit te breiden met foto’s, effecten en patronen.

8718894776070
B2Ctelecom
Hoesjes
Back Cover
Geen sportclub
TPU
12 g
127 mm
28 mm
185 mm
Geen extra valbescherming
Huawei P20 Pro
Geen personage

Zakelijke bestelling

Voor zakelijke klanten, die grote aantallen willen bestellen, kunnen we een offerte op maat schrijven. Bekijk onze brochure of neem contact op voor meer informatie of een offerte.

5 / 10

Ik heb na 4 dagen mijn hoesje nog niet binnen terwijl dat wel aangegeven stond bij postnl dat hij 3 dagen geleden al bezorgd had moeten worden.. Toen ik belde naar b2c telecom. werd gezegd dat ik na 7 dagen van 'vermissing' pas geholpen kan worden..

Mooi design hoesjes

op 15-01-2019 om 15:15

Reactie B2C Telecom:
Beste L. Gerritsen, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat u nog steeds niets hebt ontvangen. Door de feestdagen is er flinke vertraging opgelopen bij PostNL. Onze excuses hiervoor. We kunnen inderdaad na 5 werkdagen een klacht indienen bij PostNL en een nieuwe zending in laten voeren. We horen graag van u, wanneer u dit nog steeds niet heeft ontvangen op vrijdag 4-1. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.