Huawei Nova TPU Hoesje Transparant
Huawei Nova TPU Hoesje Transparant
Huawei Nova TPU Hoesje Transparant
Huawei Nova TPU Hoesje Transparant
Huawei Nova TPU Hoesje Transparant

Huawei Nova TPU Hoesje Transparant

€ 9,95
€ 7,95
nog 37 op voorraad
Gratis verzending
Op werkdagen voor 17:00 besteld, zelfde dag verzonden
14 dagen bedenktijd
Verzending met track & trace *

Vergelijkbare producten

Huawei Nova TPU Hoesje Transparant. Wil jij je telefoon goed beschermen tegen krassen en andere beschadigingen? Lees dan verder! Dit simpele, maar onbreekbare hoesje beschermt jouw telefoon hiertegen. Het is gemaakt van hoge kwaliteit TPU, een soort rubber dat niet kan breken. Het is flexibel, licht in gewicht en ligt prettig in de hand. Alle hoeken en randen van de Huawei Nova worden door dit hoesje goed beschermd. De uitsparingen maken dat je met gemak alle knoppen, poorten en camera kunt bedienen zonder dat je telefoon uit het hoesje gehaald moet worden. Ideaal dus! Wij adviseren jou dit hoesjes te gebruiken in combinatie met een screenprotector zodat je scherm ook goed is beschermd tegen krassen. Ben je dus op zoek naar een simpele, maar kwalitatief goede bescherming voor je telefoon? Twijfel dan niet langer en bestel dit hoesje. Alleen verkrijgbaar in het Transparant.

Kenmerken:

  • Speciaal op maat gemaakt voor de Huawei Nova
  • Gemaakt van hoge kwaliteit TPU
  • Bescherming tegen krassen, vuil en barsten
  • Knoppen en poorten toegankelijk
  • Flexibel
  • Licht van gewicht
  • Kleur: Transparant
H3NOVA
8718894283417
B2Ctelecom
Telefoonhoesjes
transparant
TPU
227 mm
Back Cover
12 g
172 mm
3 mm

Zakelijke bestelling

Voor zakelijke klanten, die grote aantallen willen bestellen, kunnen we een offerte op maat schrijven. Bekijk onze brochure of neem contact op voor meer informatie of een offerte.

Bestel er 2
7,95
7,16 p.st.
Bestel er 3
7,95
6,89 p.st.
Bestel er 12
7,95
6,49 p.st.
Bestel er 30
7,95
6,41 p.st.
Bestel er 60
7,95
6,39 p.st.
2 / 10

Betere levermethode

Geen positieve punten, mijn bestelling is nog steeds niet geleverd veel blabla maar als het erop aan komt NIETS

op 30-04-2017 om 16:50

Reactie B2C Telecom:
Beste S. Chelhi, Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat u uw bestelling later heeft ontvangen dat gepland. Na onze telefonische contact, hebben we begrepen dat u het uiteindelijk wel in goede orde hebt ontvangen. We hebben contact opgenomen met Bpost over uw bestelling en het bleek dat er vertraging was opgelopen bij hun. Helaas kunnen we hier niet veel aan doen. Onze excuses voor het ongemak. Hoop dat u toch tevreden bent met de geleverde producten. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.