Veel gestelde vragen

Hieronder vind je vragen die veel gesteld worden aan ons. Mogelijk kun je hier een antwoord vinden op de vraag waarmee je zit. Door op een categorie te klikken kom je direct uit op dit gedeelte.

Retouren & Annuleringen

Kan ik mijn product retourneren?

Wanneer een product niet helemaal aan je verwachtingen voldoet, kun je het aan ons retourneren. Bekijk de speciale pagina hoe het retourneren van een product in zijn werk gaat.

LET OP: Indien producten buiten de retourtermijn van 14 dagen worden geretourneerd, worden deze niet in behandeling genomen. Dat geldt tevens voor  defecte of gebruikte producten.

Worden de verzendkosten vergoed bij retourneren van product?

Als je verzendkosten hebt betaald dan worden deze vergoed op het moment dat je retourzending door ons is ontvangen en je wilt geen omruiling van het product. Houd er rekening mee dat wij geen pakketpost vergoeden, tenzij je een pakket van ons hebt ontvangen. Als je ervoor kiest om het doosje af te geven bij een postkantoor, dan krijgt het antwoordnummer een track & trace code. De kosten hiervan bedragen €6,95 en komen voor rekening van de klant. Als de retour is ontvangen krijg je hier bericht over.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Natuurlijk. Wanneer je je binnen 14 dagen realiseert dat je liever iets anders had besteld, kun je dit aan ons duidelijk maken door tijdens kantooruren te bellen naar 040-284 65 66. Buiten kantooruren kun je een e-mail sturen naar info@b2ctelecom.nl. Wanneer je je ordernummer bij de hand houdt of vermeldt in de e-mail, kunnen we je snel verder helpen. Indien de bestelling al afgerond en verstuurd is kunnen we dit niet meer annuleren. Je zult de bestelling dan terug moeten sturen naar ons.

Betalingen & Verzendkosten

Ik wil graag vooruitbetalen per bank, kan dat?

Uiteraard. Vooruitbetalen is één van onze betalingsmogelijkheden. Wanneer je vooruit wenst te betalen per bank, kun je dit aangeven bij stap 4 in de bestelprocedure. Bij vooruitbetaling wachten wij met het verzenden van de bestelling totdat de betaling bij ons binnen is. Wanneer je graag vooruit wilt betalen per bank, vragen wij je om uw ordernummer in de omschrijving van de betaling te plaatsen. Dat is voor ons dé manier om de betaling bij je order te plaatsen. Het ordernummer vind je terug in de e-mail ter bevestiging van je bestelling.

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

B2C telecom biedt verschillende betaalmogelijkheden. Bekijk de betaalmogelijkheden. 

Hoe lang duurt het voordat een product weer op voorraad komt?

Wij streven ernaar om onze voorraad op peil te houden. De maximale levertijd voor ieder product is 30 dagen. Mocht het langer dan 30 dagen duren, dan krijg je hier bericht over. Lukt het ons niet om binnen 30 dagen te leveren, dan kunnen we je wellicht een alternatief aanbieden. Is het product dat je wilt bestellen niet op voorraad, dan kun je je e-mailadres invullen om op de hoogte te blijven over de voorraad van het gewenste product.

Bestellingen

Hoe kan ik een couponcode inwisselen?

Beschik je over een B2C Telecom couponcode waarmee je gebruik kan maken van een korting? Deze kun je invoeren bij de eerste stap van de bestelprocedure. Bij 'Stap 1' vind je onder de winkelwagen een link ‘couponcode invoeren’. Klik hierop, vul de code in en druk op verzilver. De korting wordt direct verrekend in het overzicht van je winkelwagen.

Is het mogelijk om producten af te halen?

Natuurlijk. Wij verwelkomen je graag in onze showroom in Geldrop (routebeschrijving). Wij zijn geopend maandag t/m vrijdag van 09:30 tot 18:00 uur. Bij stap 3 van de bestelprocedure kun je bij verzendmethode aangeven of je de bestelling wilt afhalen of wilt laten bezorgen. Wanneer je kiest voor afhalen en je de bestelling betaalt met één van onze betalingsmogelijkheden, ligt de bestelling in reservering in de winkel klaar. Voordat je langskomt kun je het best even telefonisch contact opnemen. Dan leggen we het product voor je klaar. Wanneer je liever het product eerst wilt zien voordat je het koopt, dan ben je van harte welkom om te kijken in onze showroom. Het is alleen mogelijk om contant te betalen.

Kan ik mijn bestelling telefonisch doorgeven?

Het is niet mogelijk om telefonisch je bestelling door te geven. Om er voor te zorgen dat we alle gegevens in goede orde ontvangen zul je de bestelling online moeten plaatsen. 

Is mijn product op voorraad?

Op de productpagina vind je direct terug of je product op voorraad is of op bestelling geleverd kan worden. Dit staat onder de groene button met ‘Bestellen’. Hier staat in groene letters “Dit product is voorradig!”, wanneer het product op voorraad is. Als het product niet op voorraad is, staat er “Dit product is momenteel niet voorradig”, met daaronder de maximale levertijd van het product. Wanneer één of meerdere producten uit je bestelling niet op voorraad is, blijven deze in bestelling staan. Zodra de producten bij ons binnen komen, worden ze binnen 30 dagen naar je verstuurd. Mocht het langer duren dan nemen wij contact met je op.

Hoe kan ik mijn product vinden?

Je kunt je product op meerdere manier vinden. Je kunt hiervoor gebruik maken van het menu ‘Zoek op toestel’ om aan de hand van je toestel te zoeken naar producten. Boven dit menu vind je een zoekvenster waar je zoektermen in kunt vullen. Je kunt hier je type toestel invoeren of direct zoeken op de naam van het product.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Wanneer je je product(en) in onze webshop hebt gevonden, kun je deze in de winkelwagen plaatsen door op de groene knop ‘Bestellen’ te klikken. De pagina waarop je terecht komt noemen wij de winkelwagen; stap 1 van de bestelprocedure. Wanneer je verder wilt winkelen, kun je de link onder aan de winkelwagen aanklikken. Producten die je in de winkelwagen hebt geplaatst, blijven hierin staan. 

1. Vul je winkelwagen met de door jou gewenste producten. Klik op ‘Verder naar de volgende stap’. Heb je al een account bij B2CTelecom? Log dan nu in met je gegevens. Heb je nog geen account? Maak deze dan nu aan. Wil je geen account? Plaats dan je bestelling als gast.

2. Geef het door jou gewenste afleveradres aan.

3. Geef aan of je je bestelling wilt laten bezorgen of dat je deze komt ophalen in onze showroom.

4. Op welke manier wil je betalen? De mogelijkheden worden beschreven.

5. Controleer de gegevens van je bestelling. Wanneer alles klopt kun je op ‘Bestellen’ klikken om de bestelling te plaatsen. Hier heb je ruimte om eventuele opmerkingen aan te geven in het opmerkingenveld.

Wanneer je je bestelling bevestigd hebt krijg je direct een bevestiging per e-mail (op het door jou aangegeven e-mailadres). Als de betaling bij ons ontvangen is, ontvang je tevens de factuur per e-mail.

Garantie & Gebruik

Hoe lang heb ik garantie op mijn producten?

Je hebt standaard drie maanden garantie op al onze artikelen. De garantie geldt niet op defecte of beschadigde producten door slijtage, verkeerd of intensief gebruik, val- en stootschade. Je kunt een mail sturen naar info@b2ctelecom.nl met foto’s van het defect ter beoordeling. Vermeld daarbij altijd het ordernummer.

Hoe kan ik een display folie aanbrengen op mijn toestel?

Het aanbrengen van een display folie is iets waar je het beste met geduld en aandacht mee om kan gaan. Wanneer je in staat bent om in onze showroom in Geldrop te komen, kunnen we de display folie kosteloos voor je aanbrengen terwijl je wacht. Zou je zo vriendelijk willen zijn om even contact op te nemen, alvorens je onze showroom bezoekt? Wil je zelf je display folie aanbrengen, volg dan één van onze instructievideo’s. Deze vind je op de productpagina van de display folie en op ons Youtube-kanaal. 

Ik heb nog nooit een hoesje ontworpen en weet niet hoe jullie programma precies werkt:

Op onze website staat precies uitgelegd hoe je zelf een hoesje maakt. Hier is tevens een filmpje geplaatst, waarop te zien is hoe onze unieke Photo Case Designer werkt. Je kunt ons ook altijd mailen of bellen met je vraag. Onze medewerkers van klantenservice helpen je graag verder. 

Kan ik een eigen ontworpen hoesje retour sturen?

Het is niet mogelijk om een eigen ontworpen hoesje te retourneren. Hier zijn aparte algemene voorwaarden op van toepassing. Reden is dat je door zelf een hoesje te maken een gepersonaliseerd product in handen hebt. Indien het hoesje om wat voor reden dan ook niet om je telefoon past, verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice (info@b2ctelecom.nl). Samen gaan we vervolgens op zoek naar een oplossing. 

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen maar de track & trace code geeft aan dat de bestelling geleverd is.

Het kan zijn dat er vertraging is ontstaan tijdens de verzending van het product. We adviseren nog maximaal twee dagen af te wachten. Indien je het product dan nog niet in je bezit hebt, verzoeken we je te bellen of mailen naar onze klantenservice.

Ik heb een hoesje ontworpen, maar het linkje dat ik heb doorgekregen in de mail werkt niet. Wat nu?

Als je je opgeslagen ontwerp wilt bekijken, dien je ingelogd te zijn met je account van B2C Telecom. Eenmaal ingelogd kun je het opgeslagen ontwerp bekijken, aanpassen en bestellen.

Je bekijkt nu de mobiele versie van deze website

Bekijk desktop versie