Veel gestelde vragen

Hieronder vind je vragen die veel gesteld worden aan ons. Mogelijk kun je hier een antwoord vinden op de vraag waarmee je zit. Door op een categorie te klikken kom je direct uit op dit gedeelte.

Betalingen & Verzendkosten | Levertijd | Bestellingen | Garantie & Gebruik | Retouren & Annuleringen

Retouren & Annuleringen

Kan ik mijn product retourneren?

Wanneer een product niet helemaal aan je verwachtingen voldoet, kun je het aan ons retourneren. Bekijk de speciale pagina hoe het retourneren van een product in zijn werk gaat. Bekijk de pagina over retouren.

Worden de verzendkosten vergoed bij het retourneren van een product?

Verzendkosten komen voor rekening van B2C Telecom mits je dit van te voren hebt aangegeven en je van ons een gratis retouradres hebt gekregen. Stuur je zelf producten retour zonder dit te frankeren en aan ons door te hebben gegeven dan is het voor je eigen risico mocht dit verloren raken.

LET OP: Retourneren van producten buiten retourtermijn of defecte/gebruikte producten worden niet afgehandeld als retour en zullen wij u hier ook geen gratis retouradres voor toesturen.

Ik heb mijn bestelling net pas gedaan, kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Natuurlijk. Wanneer je je tijdig realiseert dat je liever iets anders had besteld, kun je dit aan ons duidelijk maken door tijdens kantooruren te bellen naar 040-284 65 66. Buiten kantooruren kun je het beste een e-mail sturen naar info@b2ctelecom.nl. Wanneer je je ordernummer bij de hand houdt of vermeld in de e-mail, kunnen we je snel verder helpen. Indien de bestelling al afgerond en verstuurd is kunnen we dit niet meer annuleren. Je zult de bestelling dan terug moeten sturen naar ons.

Betalingen & Verzendkosten

Ik wil graag vooruitbetalen per bank, kan dat?

Uiteraard. Vooruitbetalen is één van onze betalingsmogelijkheden. Wanneer je vooruit wenst te betalen per bank, kun je dit aangeven bij stap 4 in de bestelprocedure. Bij vooruitbetaling wachten wij met het verzenden van de bestelling totdat de betaling bij ons binnen is. Wanneer je graag vooruit wilt betalen per bank, vragen wij je om uw ordernummer in de omschrijving van de betaling te plaatsen. Dat is voor ons dé manier om de betaling bij je order te plaatsen. Op die manier kunnen we een snelle en correcte verwerking van je bestelling garanderen. Het ordernummer vind je terug in de e-mail ter bevestiging van je bestelling. 

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

B2C telecom biedt verschillende betaalmogelijkheden. Bekijk de betaalmogelijkheden:

http://www.b2ctelecom.nl/betaalmethoden      

Hoe lang duurt het om mijn bestelling naar België te sturen?

Voor bestellingen die verstuurd worden naar België is bPost onze transporteur. Als u een bevestigingsmail heeft ontvangen van uw bestelling, dan duurt het 1-2 werkdagen voordat uw bestelling afgeleverd wordt.

Hoe lang duurt het voordat een product weer op voorraad komt?

Wij streven ernaar om onze voorraad op peil te houden. De maximale levertijd voor ieder product is 30 dagen. Lukt het ons niet om binnen 30 dagen te leveren, dan kunnen we je wellicht een alternatief aanbieden. Is het product dat je wilt bestellen niet op voorraad, dan kun je je e-mailadres invullen om op de hoogte te blijven over de voorraad van het gewenste product.

Bestellingen

Hoe kan ik een couponcode inwisselen?

Beschik je over een B2C Telecom couponcode waarmee je gebruik kan maken van een korting? Deze kun je invoeren bij de eerste stap van de bestelprocedure. Bij 'Stap 1' vind je onder de winkelwagen een link ‘couponcode invoeren’. Klik hierop en vul de code in. De korting wordt direct verrekend in het overzicht van je winkelwagen.

Is het mogelijk om producten af te halen?

Natuurlijk. Wij verwelkomen je graag in onze showroom in Geldrop (routebeschrijving). Wij zijn geopend maandag t/m donderdag van 09:30 tot 18:00 uur, vrijdag van 09:30 tot 16:00 uur en op zaterdag van 12:00 tot 16:00 uur. Bij stap 3 van de bestelprocedure kun je bij verzendmethode aangeven of je de bestelling wilt afhalen of wilt laten bezorgen. Wanneer je kiest voor afhalen en je bestelling betaald met één van onze betalingsmogelijkheden, ligt de bestelling in reservering in de winkel klaar. Wanneer je liever het product eerst wilt zien voordat je besteld, dan ben je van harte welkom om te kijken in onze showroom. Het is alleen mogelijk om contant te betalen.

Kan ik mijn bestelling telefonisch doorgeven?

Het is niet mogelijk om telefonisch je bestelling door te geven. Om er voor te zorgen dat we alle gegevens in goede orde ontvangen zul je de bestelling online moeten verrichten.

Is mijn product op voorraad?

Op de productpagina vind je direct terug of je product op voorraad is, of op bestelling geleverd kan worden. Dit staat onder de groene button met ‘Bestellen’. Hier staat in groene letters “Dit product is voorradig!”, wanneer het product op voorraad is. Als het product niet op voorraad is, staat er “Dit product is momenteel niet voorradig”, met daaronder de maximale levertijd van het product. Wanneer één of meerdere producten uit je bestelling niet op voorraad is, blijven deze in bestelling staan. Zodra de producten bij ons binnen komen, worden ze naar je verstuurd.

Hoe kan ik mijn product vinden?

Je kunt je product op meerdere manier vinden. Je kunt hiervoor gebruik maken van het menu ‘Zoek op toestel’ om aan de hand van je toestel te zoeken naar producten. Boven dit menu vind je een zoekvenster waar je zoektermen in kunt vullen. Je kunt hier je type toestel invoeren of direct zoeken op de naam van het product.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Wanneer je je product(en) in onze webshop heeft gevonden, kun je deze in de winkelwagen plaatsen door op de groene knop ‘Bestellen’ te klikken. De pagina waarop je terecht komt noemen wij de winkelwagen; stap 1 van de bestelprocedure. Wanneer je verder wilt winkelen, kun je de link onder aan de winkelwagen aanklikken. Producten die je in de winkelwagen hebt geplaatst, blijven hierin staan.


  1. Vul je winkelwagen met de door jou gewenste producten. Klik op ‘Verder naar de volgende stap’. Heb je al een account bij B2CTelecom? Log dan nu in met je gegevens. Heb je nog geen account? Maak deze dan nu aan. Wil je geen account? Plaats dan je bestelling als gast.
  2. Geef het door jou gewenste afleveradres aan.
  3. Geef aan of je je bestelling wilt laten bezorgen of dat je deze komt ophalen in onze showroom.
  4. Op welke manier wil je betalen? De mogelijkheden worden beschreven.
  5. Controleer de gegevens van je bestelling. Wanneer alles klopt kun je op ‘Bestellen’ klikken om de bestelling te plaatsen. Hier heb je ruimte om eventuele opmerkingen aan te geven in het opmerkingen veld.

     

    Wanneer je je bestelling bevestigd hebt krijg je direct een bevestiging per e-mail (op het door jou aangegeven e-mailadres). Als de betaling bij ons ontvangen is, ontvang je tevens de factuur per e-mail.

    Garantie & Gebruik

    Zit er garantie op de producten die ik bestel?

    Voor alle producten van je bestelling geldt een wettelijke garantie. Dit houdt in dat een product in goede staat moet zijn en naar behoren dient te functioneren bij normaal gebruik. Wanneer je een product ontvangt waarbij dit niet zo is, zoeken wij graag samen met je naar een passende oplossing. Afhankelijk van het product doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling. Voor meer informatie over garantie en aanverwante zaken, verwijzen wij je graag door naar onze algemene voorwaarden

    Hoe kan ik een display folie aanbrengen op mijn toestel?

    Het aanbrengen van een display folie is iets waar je het beste met geduld en aandacht mee om kan gaan. Wanneer je in staat bent om in onze showroom in Geldrop te komen, kunnen we de display folie kosteloos voor je aanbrengen terwijl je wacht. Zou je zo vriendelijk willen zijn om even contact op te nemen, alvorens je onze showroom bezoekt? Wil je zelf je display folie aanbrengen, volg dan één van onze instructievideo’s. Deze vind je op de productpagina van de display folie en op ons Youtube-kanaal.

Je bekijkt nu de mobiele versie van deze website

Bekijk desktop versie