Suggesties en klachten

Suggesties

Heb je suggesties hoe wij je beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten, bij voorkeur per e-mail. B2C Telecom verbetert haar dienstverlening voortdurend en stelt je reactie daarom zeer op prijs.

Klachten

Bij B2C Telecom draait alles om tevreden klanten. Wij doen ons uiterste best om iedere bestelling op een goede en snelle manier af te handelen. Mocht je toch een slechte ervaring hebben met onze service of een product, dan horen wij dit graag. je kunt je klacht richten aan de afdeling klantenservice, door een e-mail te sturen via info@b2ctelecom.nl. Je krijgt altijd binnen één week uitsluitsel over je klacht. Je kunt een klacht ook indienen bij de geschillencommissie. Voor meer informatie daarover kun je kijken op www.sgc.nl.

In geval van een klacht of geschil kan je ook terecht bij http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Je bekijkt nu de mobiele versie van deze website

Bekijk desktop versie