Retouren en aanvraag RMA

Stappenplan ruilen en retourneren

Wil je een artikel retourneren? Geen enkel probleem. Dan vragen wij je het stappenplan aan te houden dat hierop van toepassing is. Zo kunnen wij je retour zo efficiënt mogelijk afhandelen. Het is belangrijk om te weten of je over een account voor onze website beschikt. Deze heb je eventueel aangemaakt bij het plaatsen van de bestelling. Wij willen je er wel op attent maken dat indien het product retour komt met een beschadiging deze beschadiging niet mag zijn ontstaan door jezelf. Om een product te beoordelen is het voldoende hier voorzichtig mee om te gaan en geen schade te laten ontstaan. Is er schade opgetreden tijdens gebruik dan zijn wij genoodzaakt kosten in rekening te brengen voor de ontstane schade.

Retour met account (RMA nummer aanvragen)

1. Een RMA nummer aanvragen

Je kunt inloggen op onze website met je inloggegevens. Na inloggen kun je bij je bestellingen aangeven welk product je wilt retourneren. Bij B2C Telecom kun je een artikel ruilen of retourneren als je dat binnen 14 dagen na aankoop aan ons meldt. Het is wel van belang dat het product onbeschadigd is en in de oorspronkelijke verpakking zit (indien redelijkerwijs mogelijk). je zult dan zo snel mogelijk antwoord ontvangen en instructies om het product, indien dit daarvoor in aanmerking komt, terug te sturen.

2. Het product verpakken

Nadat je een RMA nummer hebt ontvangen, kunt u het product retourneren. Verpak het product zorgvuldig. Wanneer het product in een envelop past, kunt u het product per envelop versturen. Voeg daarbij altijd een kopie van de factuur.

3. Het RMA nummer zichtbaar vermelden

Zorg ervoor dat het RMA nummer en het onderstaande adres duidelijk zichtbaar zijn aan de buitenzijde van de verpakking. Gebruik hiervoor bijvoorbeeld een watervaste stift.

Spaarpot 155
5667 KW Geldrop

4. Het pakket verzenden

Indien je alle voorgaande stappen zorgvuldig hebt doorlopen, stuur je het pakket of de envelop aan ons retour. De koper heeft na herroeping 14 dagen de tijd om producten retour te sturen, dit houdt dus in dat de koper na ontvangst bestelling 14 dagen de tijd heeft om te herroepen, en na herroeping nog eens 14 dagen om de producten retour te zenden. Je bent zelf verantwoordelijk voor schade en/of vermissing tijdens het transport. Retourneren van artikelen is altijd gratis.

Reeds betaalde bedragen worden zo spoedig mogelijk docht binnen 14 dagen na herroeping gecrediteerd. B2C Telecom mag dit crediteren wanneer het product of de producten daadwerkelijk zijn ontvangen of wanneer de koper een verzendbewijs (met track en trace) kan aantonen.

Retour zonder account

Wanneer je niet beschikt over een account, kun je je bestelling of een deel daarvan op de volgende manier retourneren;

1. Contact opnemen

Neem contact op met onze klantenservice info@b2ctelecom.nl om je retour en de reden van retour duidelijk te maken. Het is niet verplicht om een reden van je retour op te geven overigens. Het vermelden van de reden kan ons helpen om onze dienstverlening en producten te verbeteren. Vermeld hierbij je ordernummer voor een snelle afhandeling.

2. Product verpakken

Nadat je een akkoord van één van onze medewerkers hebt ontvangen, kun je het product retourneren. Verpak het product zorgvuldig. Wanneer het product in een envelop past, kun je het product per envelop versturen. Voeg daarbij altijd een kopie van de factuur.

3. Het adres vermelden

Zorg ervoor dat het onderstaande adres duidelijk zichtbaar is aan de buitenzijde van de verpakking. Gebruik hiervoor bijvoorbeeld een watervaste stift.

Spaarpot 155
5667 KW Geldrop

4. Het pakket verzenden

Indien je alle voorgaande stappen zorgvuldig hebt doorlopen verstuur je het pakket of de envelop aan ons retour. De koper heeft na herroeping 14 dagen de tijd om producten retour te sturen, dit houdt dus in dat de koper na ontvangst bestelling 14 dagen de tijd heeft om te herroepen, en na herroeping nog eens 14 dagen om de producten retour te zenden. Je bent zelf verantwoordelijk voor schade en/of vermissing tijdens het transport. Retourneren van producten is altijd gratis.

Reeds betaalde bedragen worden zo spoedig mogelijk docht binnen 14 dagen na herroeping gecrediteerd. B2C Telecom mag dit crediteren wanneer het product of de producten daadwerkelijk zijn ontvangen of wanneer de koper een verzendbewijs (met track en trace) kan aantonen.

Vragen

Heb je nog vragen over de retoursprocedure? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Download Europese modelformulier voor herroeping.

Je bekijkt nu de mobiele versie van deze website

Bekijk desktop versie