Klik op het hoesje om hem open en dicht te klappen.
Swipe met je muis / vinger om het hoesje te draaien
Huawei P20 Pro Siliconen Case Donut Roze
Kies je uitvoering (2)
Combineer en bespaar
De cartoon met Donut op dit design hoesje geeft jouw smartphone een grappige en vrolijke uitstraling. De Huawei P20 Pro Siliconen Case zorgt ervoor dat je je schouders op zult halen als je telefoon een keer op de grond valt. Omdat er geen schade zal optreden kun jij je weg weer heel makkelijk vervolgen. De grappige Donut Care tpu case is nergens anders te krijgen. Het design is namelijk van de hand van onze eigen ontwerper. Daarnaast zal de case jouw smartphone goed beschermen. Een Donut Care tpu case is een zeer flexibel hoesje. Dit komt onder andere door het elastische en onbreekbare materiaal. Verder is de case zeer praktisch. Wat denk je bijvoorbeeld van de opstaande randen aan de voorkant. Verder beschikt de case ook nog eens over alle noodzakelijke uitsparingen. Ook kun je zelf je eigen unieke hoesje ontwerpen, met eigen cartoons, foto’s en teksten. Een Donut Care tpu case wordt alleen aan de bovenkant bedrukt. De randen blijven volledig doorzichtig.
8718894396049 | |
B2Ctelecom | |
Hoesjes | |
Back Cover | |
Geen sportclub | |
TPU | |
12 g | |
127 mm | |
28 mm | |
185 mm | |
Geen extra valbescherming | |
Huawei P20 Pro | |
Geen personage |
Zakelijke bestelling
Voor zakelijke klanten, die grote aantallen willen bestellen, kunnen we een offerte op maat schrijven. Bekijk onze brochure of neem contact op voor meer informatie of een offerte.
Ik heb na 4 dagen mijn hoesje nog niet binnen terwijl dat wel aangegeven stond bij postnl dat hij 3 dagen geleden al bezorgd had moeten worden.. Toen ik belde naar b2c telecom. werd gezegd dat ik na 7 dagen van 'vermissing' pas geholpen kan worden..
Mooi design hoesjes
Lisanne op 15-01-2019 om 15:15
Beste L. Gerritsen, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat u nog steeds niets hebt ontvangen. Door de feestdagen is er flinke vertraging opgelopen bij PostNL. Onze excuses hiervoor. We kunnen inderdaad na 5 werkdagen een klacht indienen bij PostNL en een nieuwe zending in laten voeren. We horen graag van u, wanneer u dit nog steeds niet heeft ontvangen op vrijdag 4-1. Met vriendelijke groet, het B2C Telecom team.